Me The Writer ♥


Hello. I go by the name Nurul Syafika Amira bt Adzhar or known as Ikaa. I'm 15 and going 16 on next year. I was born on 6 September 96 ;)

His Mine ♥

His name is Fitri Akmal bin Mohd Radi or known as Patrick. His mine since 7 June 2011 until now. Me love him so much and no matter what happen, my love for him is ALWAYS :')

Big Claps


skins by : Simple | Grey
photo : weheartit

YA ALLAH.
Sunday 27 November 2011 | 0 comments
sampai macam ni sekali kau marah dekat aku? :'(

Hello, hmm tengok atas ni? Hmm, aku tak sangka sampai macam tu sekali dia marah dekat aku! Sampai dia remove aku okay! Apa salah aku doh? Besar sgt ke salah aku kat kau? Kenapa kau marah aku sangat? Kau tahu aku sayang kau kann? Kenapa kau buat aku mcm ni? 

Ya Allah, Allah je yang tahu apa aku tengah rasa sekarang ni, apa aku rasa time tengok profile dia :'( Ya Allah, dia tak sedar ke yang aku sayang dia? Dia tak sedar ke apa aku buat selama ni sebab nak tengok dia selalu ada dengan aku? Ya Allah, tolong lah aku, aku sayang dia :'/

Aku tahu aku salah tadi, tapi kenapa dia marah sampai macam ni sekali kan kalau tak ada apa-apa dalam fb dia tuh :'( Aku sayang kau woi! :'(


Older Post | Newer Post